Pazartesi, Eylül 11, 2006

Haftabaşı

Ulan nedir benim bu haftabaşı günlerinden çektiğim be haspam? Tamam doğup, gelişen, yiyen, içen, sevişen, büyüyen, yine sevişen ve ölen her insanoğlunda bir Pazartesi sendromu vardır ezelden, bilirim. Ama bu olay bende böyle tezahür etmezdi ki!.. Benim haftanın belalı günleri top10 listemde 1 numarada her daim Salı günleri olmuştur. Ama her nedense son birkaç aydır Pazartesi günleri 1 numarayı zorlar duruma gelmiştir.
Bugün, yani haftabaşı günümüz geçtiğimiz haftadan çok farklı bir şekilde sırılsıklam başladı, yağmurluydu yani. Bir kez daha gördüm ki Yaradan'ın hikmetinden hakikaten sual olunmazmış. Ulan gül gibi yaz günleri gitti, gözlerimizin ıslak asfalt üzerine yapışık yerde yatan sararmış yapraklarına aşina olduğu sonbahar günleri geldi. Hem de bir anda oldu tüm bunlar. Şaşırdım ve tutuldum haliyle.
(Aslında bunu yazan içten içe bir sevinç gösterisi de sunmaktadır. Cümle alem olmasa bile bir kısım medya tarafından bu kişinin Eylül ayı ile başlayan mevsime karşı gizli bir sempati duyduğunu, bu mevsimde gözlerinin içinin bir başka baktığını bilir ama çaktırmaz.)

0 Eleştiri: