Salı, Eylül 12, 2006

Bir adam varmış, canı sıkılan...

Peki bu sıkıntıyı gidermek için Turkcell-im yeterli mi? (Bu arada Turkcell'in bu yeni hizmeti için bulmuş olduğu bu isim çalışmasını reklamcılık açısından tuttuğumu da belirtmek isterim. Söyleyen kişi resmen Turkcell'i sahiplenmiş havasında oluyor, benim Türkselim hesabı) Geldi gelmesine ama hala benim can sıkıntım ile girmiş olduğum yakın temas halleri devam etmekte. Bazen gözüme tünelin ucunda bulunan bir ışık çarpıyor (ya da çarpar gibi oluyor) ama sonra söner gibi yapıyor. Anlayamıyorum.
Neyse, dönelim asıl meselemize. Turkcell-im geldi sıkıntı gitti mi? Gitmedi mi? Gitti de biz mi duymadık? Yoksa hala içeriki odadaki çekyata yayılmış elinde kumanda TV mi seyrediyor?
Bilemiyorum, şu Türkiye açısından sıkıntılı dönemde iyi seçilmiş bir slogan ve iyi işlenmiş bir reklam kampanyası yanlış zamana denk gelmiş gibi hissediverdim içten içe. Sonra da ne diyeceğimi bilemedim, durdum. (bitti)

0 Eleştiri: